יום שבת, 13 בדצמבר 2008

פורמולות סיניות מדור מתקדם לבריאות מיטבית ועסק רווחי מהבית

למה לסבול כשיש פתרון בהישג יד?הזדמנות להשתלב במערך הפצה מצליח ובחברה תומכת של קונצרן פוהו FOHOW הסיני!מיועד למטפלים, אנשי שיווק רשתי, אנשי פרסום ותקשורת, לפרילנסרים ולאנשים שרוצים להיות בריאים, לעזור לאחרים ולהרוויח כסף. ניתן ללמוד את הנושא מהר ולהיכנס לפעילות עכשיו! מדובר בשימוש עצמי ובהפצת פורמולות סיניות של קונצרן סיני ידוע בעל 6 מפעלים מיזמיים אשר נמצא במקום הראשון בתעשיית הבריאות הסינית. קונצרן זה היחידי בסין שבבעלותו מכון למחקר ופיתוח בראשות איש האקדמיה דר' טאן יו ג'י שבהוראת ממשלת סין היה רופאו האישי של המנהיג הסיני מאו צה טונג.

פורמולות מדהימות אשר עשויות מ'פטריות הקיסר': קורדיספס סיני, ריישי ושיטאקי כמרכיב עקרי, בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית למיצוי ויעילות מכסימלית של החומר הפעיל. הפורמולות מדור מתקדם (דור שלישי, רביעי וחמישי) אשר נותנות מענה ופתרון לטווח רחב של מחלות הנובעות מליקוי של מערכת החיסון כגון: מחלות אוטואימוניות וכן מחלות נויירולוגיות ומחלות כרוניות נוספות כולל תמיכה טיפולית משולבת המחלות אונקולוגיות. הפורמולות יעילות מאוד במחלות תת גנטיות אם D.N.A. ו- R.N.A. נפגעו (לא גן). כלומר, פורמולות אלה יכולות לתת מענה למגוון סימפטומים ובעיות רפואיות שהרפואה הקונבנציונלית המערבית לא תמיד מסוגלת לטפל בהן וכמובן לטיפול מניעתי רחב טווח.
הסינים מגדירים את הפורמולות הנוזליות: חומרים מכילי קורדיספס נוזלי עם השפעה מיידית.

הכיצד?
הפורמולה גורמת להפעלה של 'מנגנונים פנימיים' שקיימים אצל כל אדם ועוזרים לריפוי עצמי של הגוף ברמה הפיזית, המוציונלית ומנטלית באופן המתוחכם ביותר. מביא את האנרגיות לאיזון ובכך מחזיר מצב אנרגטי של הגוף למצב נורמלי. הפורמולה פועלת ב'מנגנון חכם' שעושה איזון ביו-אנרגו-חיסוני. מנקה מזינה ומאזנת את כל גופינו (איזון דו כיווני) בכל השלבים, בכל המערכות. על ידי כך מביאה לטיפול יסודי ועמוק.


לשמחתי ניתן כרגע להשיג את התוספים האלה בארץ, אחרי הצטברות ניסיון של כ-9 שנים בשימושם ברחבי העולם וידע מצטבר של אלפי שנים על 'פטריות הקיסר' ומגובה על ידי מחקרים במרכזים רפואיים בעולם.

השימוש בפורמולות ודרך ההפצה
השימוש בפורמולות הוא בצריכה רשתית. איתי ברשת (ב
שווק הרשתי mlm) עובדים: רופאים, אחים ואחיות, מטפלים ברפואה סינית, מטפלים בכירים ברפואה קוריאנית - סו ג'וק, נטורופתים, אירידיולוגים, מורי פלדנקרייז, מטפלים בנושא קשב וריכוז, קוסמטיקאיות ומטפלים אחרים, אנשי שיווק רישתי, פרילנסרים מתחומים שונים ואנשים שרוצים להיות בריאים וגם להרוויח כסף. אנשים שכיף לעבוד איתם!
המוצרים באישור
משרד הבריאות - תוספי מזון.

תוכנית תגמול
שיטה בינארית מחזורית עם 5 "אזורי רווח".אין דמי רישום. אין חובת קניה מינימום חודשית.בחודש מרץ 2009 הפתיחה הרשמית של החברה בישראל.הקונצרן הסיני המדובר מתכונן לפרוץ למדינות המערב דרך ישראל ולא כדאי לפספס את העיתוי. החזון של החברה וכמובן שלנו: לשמור על איכות חיים ולהגיע בריאים לזקנה!
תוכנית תגמול הוגנת מאוד. השיטה היא בינארית מחזורית ויכולים להגיע לרווחים נאים ביותר. יש אפשרות להרחיב את הפעילות בחו''ל. אם גם אתם רוצים לעזור לעצמכם, למשפחתכם ולכל היקרים לכם ולהרבה מאוד אנשים לשמור על ה
בריאות ולחיות באיכות חיים טובה ובמידה ותרצו לקבל אינפורמציה מקיפה יותר ולשמוע עוד פרטים אודות הפורמולות הסיניות מדור שלישי, רביעי וחמישי, על הקונצרן ועל תוכנית התגמול, אשמח לענות ולקבוע פגישה.


סיבות נוספות מדוע דווקא אצלנו - להקליק כאן
רוצים לדעת עוד....? לכתבה המלאה (המשך הכתבה מתחתית כל דף. מומלץ לקרוא עד הסוף):
http://www.time2focus.com/index2.php?id=12725348&lang=HEB



יוסי זילברפרב



צלצל ואשמח לעזור לך.

03-5249360

050-5342196


צור קשר

האינפורמציה הכתובה כאן מבוססת על ההדרכות המתקיימות בחברה וכן מידע אישי.


כדי לקבל מידע ולהכיר אותי יותר טוב הצטרפו לחברים שלי ברשתות חברתיות:




פייסבוק (Facebook) - דף אוהדים






אורטפדיה - בעיות צוואר והטיפול בהן




Bookmark and Share


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה